Αλλαγές και Επιστροφές
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης μόνο εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
• Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή ανοιχθεί.
• Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
• Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται οπωσδήποτε από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).
• Να μην είναι προϊόν που έχει κατασκευαστεί κατόπιν προσωποποιημένης παραγγελίας του πελάτη.
• Να μην είναι προϊόν με έκπτωση ή προσφορά.
• Ο πελάτης υποχρεούται να καλύψει το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα.
• Κατά την αποστολή, το προϊόν πρέπει να είναι συσκευασμένο κατάλληλα, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής μεταφορά του. Σε διαφορετική περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να επιβαρυνθεί με κόστος τυχόν φθορών.
• Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην κατάσταση που παραλήφθηκε: χωρίς φθορές, κλειστό, πλήρες και μέσα στην αρχική του συσκευασία.
• Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει το κατάστημα για την πρόθεσή του να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσω email στο info@elitedecor.gr ή τηλεφώνου στο 2391 031 726 πριν αποστείλει το προϊόν.
• Μετά την παραλαβή και έλεγχο του προϊόντος, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών. Το κατάστημα θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων.
• Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω όρων ή αν το προϊόν έχει υποστεί φθορές, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει.
Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος.
Παρόλο που έχουμε φροντίσει την ασφαλή μετακίνηση των προϊόντων μας ώστε να τα παραλαμβάνετε ακέραια, εάν ωστόσο διαπιστώσετε ότι έχει προκληθεί κάποια φθορά στα προϊόντα που παραλάβατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός ημερολογιακών 5 ημερών άμεσα με ένα e-mail στο info@elitedecor.gr και θα αναλάβουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος και την αποστολή νέου. Τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν την εταιρεία. Για την αντικατάσταση χρειάζεται να επιστραφεί το ελαττωματικό προϊόν εντός της αρχικής του συσκευασίας αχρησιμοποίητο.
Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης θα επιβαρύνεται το κόστος των μεταφορικών τόσο της επιστροφής προς το κατάστημα, όσο και της εκ νέου αποστολής του νέου προϊόντος.
Αποστολή λανθασμένης παραγγελίας
Στην περίπτωση παραλαβής προϊόντων διαφορετικής παραγγελίας από αυτά που περιλαμβάνονταν στην δικιά σας παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός ημερολογιακών 5 ημερών και θα αναλάβουμε την επιστροφή των λανθασμένων προϊόντων και την εκ νέου αποστολή των σωστών. Τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς θα βαρύνουν την εταιρεία.