Η εταιρεία Elite Decor αφορά κατά κόρον χειροποίητα είδη τα οποία γίνονται κατόπιν παραγγελίας και επιλογής του πελάτη. Επομένως επιστροφές και αλλαγές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές σε αυτά.
Εξαιρέσεις αποτελούν μόνο οι παρακάτω περιπτώσεις:
Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
Παρόλο που έχουμε φροντίσει την ασφαλή μετακίνηση των προϊόντων μας ώστε να τα παραλαμβάνετε ακέραια, εάν ωστόσο διαπιστώσετε ότι έχει προκληθεί κάποια φθορά στα προϊόντα που παραλάβατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός ημερολογιακών 5 ημερών άμεσα με ένα e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και θα αναλάβουμε την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος και την αποστολή νέου. Τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς θα βαρύνουν την εταιρεία. Για την αντικατάσταση χρειάζεται να επιστραφεί το ελαττωματικό προϊόν εντός της αρχικής του συσκευασίας αχρησιμοποίητο. Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος ο πελάτης θα επιβαρύνεται το κόστος των μεταφορικών τόσο της επιστροφής προς το κατάστημα, όσο και της εκ νέου αποστολής του νέου προϊόντος.
Αποστολή λανθασμένης παραγγελίας
Στην περίπτωση παραλαβής προϊόντων διαφορετικής παραγγελίας από αυτά που περιλαμβάνονταν στην δικιά σας παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός ημερολογιακών 5 ημερών και θα αναλάβουμε την επιστροφή των λανθασμένων προϊόντων και την εκ νέου αποστολή των σωστών. Τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς θα βαρύνουν την εταιρεία.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης μόνο εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
1. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησημοποιηθεί ή ανοιχθεί.
2. H επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος
3. Tο προϊόν θα πρέπει οπωσδήποτε να συνοδεύεται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη λιανικής, Δελτίο αποστολής, κ.ο.κ)
4. Να μην είναι προϊόν φτιαγμένο κατόπιν προσωποποιημένης παραγγελίας του πελάτη.
5. Ο πελάτης υποχρεούται να πληρώσει το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα.
6. Κατά την αποστολή τους θα πρέπει να είναι συσκευασμένο κατάλληλα, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής μεταφορά του και απαραίτητα σε ένα μεγαλύτερο κουτί, έτσι ώστε να είναι προστατευμένο. Σε διαφορετική περίπτωση ο πελάτης θα χρεώνεται για τυχον φθορές του.
7. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην κατάσταση την οποία παραλήφθηκε από τον πελάτη, χωρίς φθορές, κλειστό, πλήρες και στην αρχική του συσκευασία.
8. Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν απαρέγκλητα όλοι οι παραπάνω όροι ή το προϊόν έχει υποστεί φθορές ή βλάβη, ο πελάτης δεν δύναται να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Όλες οι άλλες περιπτώσεις για επιστροφές και αλλαγές προϊόντων δεν θα γίνονται δεκτές.